torstai 26. toukokuuta 2011

Puhelinlaukku vol 2

Kaverini Emppa vallan innostui aikaisemmasta puhelinlaukustani (jonka näet tästä), ja tilasi itselleen laukun samalla idealla. Vapaita käsiä käyttäen tulin sitten tehneeksi hänelle tällaisen:





Kun pyytää bling blingiä, sitä sitten tulee xD



En viitsinyt tunkea laukkua täyteen kimaltavaa härpäkettä, kun tämmöisen laukun idea häiriintyy semmoisesta. Eipä ton kruunun kanssa nyt muuta kai tarvitsekaan, kun toi kangaskin kiiltää kivasti.

Tästä tuli jotenkin paremman muotoinen kun mun omasta, hmmm... vaatii siis treenausta vielä. Voi olla että puran tosta mun alkuperäisestä joku päivä noi osat ja teen uudella kankaalla.



HUOM! Teen näitä kenelle tahansa (eli juuri sinulle!) tilauksesta n.50e hintaan ja alennusta saapi jos on antaa mulle puhelin ja/tai kankaat omasta takaa :) Voidaan suunnitella ulkoasu yhdessä. Kangastahan tarttee tämänmalliseen tai vähän isompaankin vain puoli metriä.

--
Voisin seuraavaksi uppoutua boksiin jonka poikakaveri hommasi mulle:

<3
Aika hyvään hintaan (4e) oli koko boksi lähtenyt kaupasta, vain siksi että joku kansiteksti sattui olemaan ruotsiksi.

Tykkään näistä lähinnä näyttävyyden ja tietyn koomisuuden vuoksi, en siksi että nää näyttelijäsuoritukset olis mitenkään maailmaa järisyttäviä... Vaikka eihän Jack Sparrowsta voi olla pitämättä? ;) no ainakaan tällainen Depp-fiksaatikko. Maisemat, laivat ja puvuthan on tosi hienoja.

 



Noh, merirosvous ei kuitenkaan oikeesti ole ihan noin romanttista, jos katselee vähän faktatietoja ;)
Why is the rum always gone...

2 kommenttia:

  1. Kiinnostais kovasti saada oma "kannettava puhelin" mulla olis kiikarissa puhelin, valkoinen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tekisin näitä muuten vielä mielelläni, mutta henkilö joka auttoi mua purkamaan näitä puhelimia ei ole enää käytettävissä :( Yritin itse purkaa yhden ja se hajosi atomeiksi! Ilmoitan jos keksin jotain, ku näitä olisi kiva kyllä saada aikaiseksi :)

      Poista